avatar Ten blog rowerowy prowadzi Gordon z miasteczka Świercze. Mam przejechane 9008.63 kilometrów w tym 1143.15 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.90 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Gordon.bikestats.pl

Marzec, 2009

Z rodziną :)

Niedziela, 29 marca 2009 · dodano: 29.03.2009 | Komentarze 0

Dzisiaj po wczorajszej,dla mnie dość wyczerpującej wyprawie, przyszedł czas na najspokojniejszą podróż w tym roku. Konkretniej mówiąc, wybraliśmy się całą rodziną(mama,tata,siostra i ja) na krótką przejażdżkę rowerową na pobliskie bagna, czy też moczary.Na miejscu zauważyliśmy, po charakterystycznie pościnanych drzewach,że prawdopodobnie żyją tam bobry. Niestety nie udało nam się ich zobaczyć.Może innym razem...

Bagno © dominikgordon

Moczary © dominikgordon

Z mamą © dominikgordon

80km z przygodami :)

Sobota, 28 marca 2009 · dodano: 28.03.2009 | Komentarze 0

Dzisiaj, jak z resztą co sobotę wyruszyłem w dłuższą podróż,razem z Tomkiem,no i wyjątkowo dołączył do nas mój kumpel z klasy,Mateusz. Naszą trasę zaczęliśmy w Ciechanowie od napompowania opon przy galerii 'Mrówka'. Stamtąd jadąc przez różne małe miejscowości,co druga, jak nie lepiej z nazwą: Rutki jakieś tam np. Rutki Borki czy Żędowe (tak tak przez Ż :D). Po drodze wstąpiliśmy na piaskową skarpę.

Skarpa © dominikgordon

Spotkaliśmy tam, a raczej zobaczyliśmy, chłopaków którzy ćwiczyli,jakieś ewolucje. Prawdopodobnie wzięli się za Parkour i nie powiem, nieźle im to szło :)

Dalej po około 30km, Mateusz nam wysiadł. Skręcił do domu,a ja wraz z Tomkiem pojechaliśmy dalej. Naszym kolejnym celem,była pewna firma sprowadzająca z Ameryki Hammery i Cadillac'i Mimo zakazu robienia zdjęć udało się cyknąć jedno dwóm Cadillac'om. Prawdopodobnie model CTS,ale ja się na tym nie znam. Fajnie by było mieć takiego :)
'Geronimo's Cadillac' :D © dominikgordon

Roweru bym na niego nie zamienił,ale jako dodatkowy środek lokomocji na pewno byłby fajny :)

Następnie ruszyliśmy do Opinogóry. Tam w parku,przy dworku Krasińskich zatrzymał nas pewien młody pan z szampanem i aparatem w ręku...Poprosił by zrobić jemu i pewnej,nie mniej wystrojonej,urodziwej kobiecie parę zdjęć, z szampanem, z różą, i w innych pozycjach,które wskazywały na to,że są ze sobą dość blisko... Oczywiście nie byłbym sobą,gdybym nie zapytał co tak właściwie jest grane? Co to za okazja,że tak sobie siedzą w parku. Młody mężczyzna z uśmiechem na twarzy odpowiedział:"Zaręczyny". No i w tym miejscu chciałbym,życzyć im:
Wszystkiego najlepszego na nowej drodze!

W Opinogórskim parku znajduje się oficyna i dworek Krasińskich. Oczywiście zrobiłem parę zdjęć:

Przed dworkiem Krasińskich w Opinogórze © dominikgordon

Oficyna © dominikgordon

Pomnik Zygmunta Krasińskiego © dominikgordon

W Opinogórze zaczęło lekko padać,ale szczęśliwie zaraz przestało. Tak więc ruszyliśmy do Tomka do domu,by coś przegryźć. No i tu oczywiście,po najedzeniu się,Tomek został,a ja ruszyłem w 25-30 kilometrową drogę powrotną do domu.

Podsumowując,wypad był wręcz genialny i oby jak najwięcej takich.

Kategoria 80km-100km

Pierwsza awaria...

Czwartek, 26 marca 2009 · dodano: 28.03.2009 | Komentarze 0

Dzisiaj, korzystając z ładnej pogody i chwili czasu pojechałem poszaleć po lesie... niestety na którymś kolejnym dole coś strzeliło mi pod nogami. Pękł pedał,a konkretniej to platforma. Tak więc powoli trzeba było wracać do domu, także dzisiejszy wypad trochę się przez to skrócił...

Po okolicy...

Niedziela, 22 marca 2009 · dodano: 22.03.2009 | Komentarze 0

Dzisiaj nie jeździłem dużo... Nie powiem,ale tyłek po wczorajszym trochę boli jednak. Wypadałoby pomyśleć o spodenkach z wkładką albo o nieco bardziej miękkim siodle... Tak,więc dzisiaj tylko chwila kręcenia się po okolicy dla rozruszania kości i do domu.

50km z kolegą Tomaszem :D

Sobota, 21 marca 2009 · dodano: 21.03.2009 | Komentarze 0

Dzisiaj w związku z tym,że troche ładniejsza pogoda nam się zrobiła, to można było trochę dłuższy wypad zorganizować. Tak więc rano szybko ugadaliśmy się z kolegą Tomkiem,że wypadałoby dzisiaj wykręcić parę kilometrów :) Tak więc dzisiaj trasę zaczęliśmy ze Świercz i pojechaliśmy w kierunku Nowego Miasta,gdzie chwilowo zatrzymaliśmy się nad zalewem rzeki Sony.

Nad Zalewem © dominikgordon

Z Nowego Miasta ruszyliśmy długą prostą drogą w kierunku Nasielska. Droga cały czas z wiatrem tak,więc można było jechać ze średnią koło 28km/h. Potem drogą w strone Świercz, przez Jackowo. Mieliśmy już sobie darować po ok 38km,ale zdecydowaliśmy się jeszcze dobić do 50km. No i w ten sposób pojechaliśmy jeszcze przez Strzegocin i dopiero w stronę Świercz :) Ostatni odcinek był zdecydowanie najcięższym odcinkiem naszej całej trasy. Nawet ogromne doły i nierówności nie były tak uciążliwe jak niemiłosierny wiatr prosto w twarz.Szczerze powiedziawszy to trochę już tam wysiadaliśmy. No,ale przecież trzeba było wrócić do domu jakoś co szczęśliwie nam się udało. Cała trasa jak najbardziej pozytywna i podejrzewam ,że jeszcze się nią kiedyś przejedziemy. Tyko tym razem w jakiś mniej wietrzny dzień

Kategoria 40km-60km

• Sprzęt Merida Matts SUB 20-v

Krótka przejażdżka z mamą :)

Niedziela, 15 marca 2009 · dodano: 15.03.2009 | Komentarze 0

Dzisiaj bez szaleństw... Wyciągnąłem mamę na krótką wycieczkę,około 6-7 kilometrową tempem takim jakim narzuciła mama czyli AVG=13,5km/h :D Potem chwilę jeszcze sam pojeździłem,ale to dosłownie ze 3-4km... Także nic ciekawego dzisiaj...

Odwiedziny u babci :)

Sobota, 14 marca 2009 · dodano: 14.03.2009 | Komentarze 0

Dzisiaj wybrałem się w odwiedziny do babci:) Ogólnie wydawałoby się,że wycieczka nudna jak flaki z olejem... no bo co może być ciekawego na drodze którą pokonuje się nie raz i nie dwa samochodem. Jednak jadąc rowerem można docenić jedną górkę na której da się ładnie rozbujać rower :) Dzisiaj jadąc lekko pod wiatr udało się wycisnąć prędkość 55km/h co jest moim małym rekordem :) ALE! Ja tu jeszcze wrócę :)

Na koniec jeszcze dwa zdjęcia zrobione na 'wierzbowym szlaku' :)

Szlak wierzbowy © dominikgordon

pod wierzbą © dominikgordon

Tak więc w końcu zacząłem zabierać aparat na wycieczki :)

• Sprzęt Merida Matts SUB 20-v

Stop psom latającym po ulicach!

Niedziela, 8 marca 2009 · dodano: 08.03.2009 | Komentarze 0

No kurcze... wyjechałem na trochę się przejechać.. Miały być 2 koła po 10km,ale po pierwszym odechciało mi się.. Powód? na dziesięciokilometrowym odcinku 3 razy musiałem uciekać przed psami,latającymi po ulicach... Ludzie chyba dają swoim pupilom się wybiegać w niedzielę,zapominając,że to komuś może przeszkadzać... eh...

Pierwszy dłuższy wypad

Sobota, 7 marca 2009 · dodano: 07.03.2009 | Komentarze 0

Wypad który wisiał w powietrzu już od paru dni ale przesuwał się ze względu na pogodę no i oczywiście szkołę. No ale dzisiaj pogoda była na tyle dobra,że wsiadłem z moim rowerem w pociąg do Ciechanowa i pojechałem do kumpla, który czekał już na przystanku na swoim wheelerze 1900 Pro :) Pojechaliśmy z Ciechanowa na Opinogórę,a potem z powrotem na Ciechanów ale już troszkę inną drogą z powrotem na Ciechanów. Łącznie z kręceniem się po Ciechanowie to było jakieś 23km. No i w tym miejscu chciałbym podziękować mojemu kompanowi z podróży-Tomaszowi, za miłe towarzystwo :)

Druga część drogi to już droga powrotna do domu.Tym razem już nie pociągiem,a rowerem. Co dziwne asfalt pierwsza klasa i na sporym odcinku drogi można było trzymać średnią prędkość w granicach 30km/h.

Ogólnie wypad jak najbardziej udany i z pewnością coś tego typu trzeba powtórzyć jeszcze nie raz. Tym razem już z aparatem,bo w Opinogórze myślę znalazłoby się parę miejsc wartych pokazania.

Kategoria 40km-60km

Po bilet

Niedziela, 1 marca 2009 · dodano: 01.03.2009 | Komentarze 0

Wypad tylko po bilet i z powrotem, trochę wydłużając drogę...