avatar Ten blog rowerowy prowadzi Gordon z miasteczka Świercze. Mam przejechane 9008.63 kilometrów w tym 1143.15 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.90 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Gordon.bikestats.pl

Sierpień, 2011

Ucieczka przed psami

Niedziela, 28 sierpnia 2011 · dodano: 29.09.2011 | Komentarze 0

Dzisiejsza wycieczka,a właściwie jej trasa mocno podyktowana przez niepoważnych ludzi którzy trzymają swoje psy bez chociażby kagańców. Jak mnie pogonił pies typu owczarek niemiecki,to odechciało mi się jeździć po drogach w małych wioskach...

Kategoria 20km-40km

W Nowym Mieście późnym wieczorem.

Sobota, 27 sierpnia 2011 · dodano: 29.09.2011 | Komentarze 0

Udało się wyciągnąć Martynę na wieczorną przejażdżkę do Nowego Miasta. Niby już ciemno,ale wiatr i temperatura znacznie przyjemniejsze niż w dzień,więc wycieczka o późnej porze(ruszyliśmy o 21) okazała się dobrym pomysłem (;

Nasielsk - Pułtusk -Ciechanów na "odświeżonym" rowerze

Poniedziałek, 15 sierpnia 2011 · dodano: 15.08.2011 | Komentarze 3

Wczoraj dostałem SMS'a od Łukasza,że Adrian zakupił nowy rower i koniecznie chce zrobić swoją pierwszą setkę. Mój rower co prawda był w lekkiej rozsypce,ale rano udało się go jako tako odremontować. Jedynie hamulec z tyłu nie do końca działał tak jak należy,ale przedni był całkiem sprawny,więc nie widziałem przeszkód by ruszyć w trasę.

Z drobnym opóźnieniem podjechałem do Łukasza,skąd pojechaliśmy do Strzegocina. Tam miał czekać na nas Adrian,jednak jak się okazało on też się trochę spóźnił. W międzyczasie zaczął padać deszcz,ale jako że jeszcze nie ruszyliśmy, postanowiliśmy przeczekać trochę na przystanku autobusowym. Deszcz przestał padać,a my ruszyliśmy w stronę Nasielska, do którego prowadziły także moje ostatnie wycieczki.

Z Nasielska całkiem przyjemnie mimo,że droga którą jechaliśmy była chętnie uczęszczana przez kierowców. Wiatr w plecy jednak rekompensował wszystko i jechało się na prawdę bardzo dobrze.

Kolejny etap to droga do Pułtuska - 38km na drodze,gdzie był dzisiaj wyjątkowo mały ruch,jednak wiatr nie ułatwiał nam życia. Zdecydowanie najcięższy odcinek.

Z Ciechanowa do Świercz już zupełnie na luzie. Droga dobrze znana i mimo tego,że prowadzi w większości pod górę jechało się nam co najmniej dobrze.Obraliśmy trochę niestandardową drogę - pojechaliśmy z Sońska na Koźniewo, co trochę urozmaiciło nam drogę.

Ogólnie rzecz biorąc wyjazd jak najbardziej na plus - jest to najdłuższa wycieczka w tym sezonie, w dodatku zrobiona z bardzo przyzwoitą średnią jak mój ograniczony czas poświęcany rowerowi. Za tydzień postaram się jeszcze wyśrubować dystans,najlepiej pobijając swoją życiówkę(~125km),tym razem jednak trasa będzie bardziej "krajoznawcza",bo trzeba przyznać,że dzisiaj było to typowe nabijanie kilometrów.

BTW. Ostatnio mój rower dorobił się nowej kasety i łańcucha,a warsztat wzbogacił się o dodatkowe narzędzia:
Bacik IceToolz

Klucz do kasety

Rozkuwacz Topeak Universal Chain Tool

A jeśli chodzi o części to doszła kaseta i łańcuch(nie będzie zdjęcia łańcucha :P):

• Sprzęt Wheeler 600 PRO

Po dętkę w Nasielsku

Wtorek, 9 sierpnia 2011 · dodano: 15.08.2011 | Komentarze 0

Na Wheelerze w Nasielsku po dętkę. Poprzednia nie wytrzymała zbyt długo. Ta którą kupiłem też nie wygląda na najlepszą,ale lepszy rydz niż nic.

• Sprzęt Merida Matts SUB 20-v

Peszek - kolejna dętka...

Poniedziałek, 8 sierpnia 2011 · dodano: 09.08.2011 | Komentarze 0

Z Łukaszem i Adrianem mieliśmy dzisiaj zrobić chociaż 50km,ale nie udało się przez kolejną awarię dętki. Muszę zacząć wozić zapas ze sobą,bo jak tak dalej pójdzie to niedługo zostanę bez sprawnego roweru gdzieś daleko od domu. Dzisiaj spadek ciśnienia zauważyłem ok 8km od domu,ale jeszcze 3km dojechałem przenosząc środek ciężkości w stronę sprawnego koła.

Po lesie

Wtorek, 2 sierpnia 2011 · dodano: 09.08.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj pojechałem zobaczyć drogę która nie wiedzieć czemu powstała w pobliskim lesie. Dojeżdża się do niej wąskimi leśnymi ścieżkami. Najdziwniejsze jest to,że droga ta pokryta jest czymś w rodzaju asfaltu,a właściwie mocno ubitymi małymi kamyczkami. Prezentuje się całkiem nieźle,dopóki nie dojeżdża się do,wydaje mi się nie dokończonej, części tej drogi - pokrytej ostrymi kamieniami takimi jak na torach kolejowych.