avatar Ten blog rowerowy prowadzi Gordon z miasteczka Świercze. Mam przejechane 9008.63 kilometrów w tym 1143.15 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.90 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Gordon.bikestats.pl

Sprzęcior

• Sprzęt Merida Matts SUB 20-v

Po dwutygodniowej przerwie na nowych oponach

Piątek, 14 września 2012 · dodano: 02.11.2012 | Komentarze 0

Od dwóch tygodni zupełnie nie chciało mi się wybrać na rower. Początkowo przerwa była spowodowana koniecznością zmiany opon - dotychczasowe CST były już tak starte i podziurawione,że na jednej z opon spokojnie w kilku miejscach można było podglądać dętkę ;)

Dzisiaj już na nowych kapciach Maxxis Corssmark 26"x2.1, na rowerze lżejszym ~0,5kg ;)

Nasielsk - Pułtusk -Ciechanów na "odświeżonym" rowerze

Poniedziałek, 15 sierpnia 2011 · dodano: 15.08.2011 | Komentarze 3

Wczoraj dostałem SMS'a od Łukasza,że Adrian zakupił nowy rower i koniecznie chce zrobić swoją pierwszą setkę. Mój rower co prawda był w lekkiej rozsypce,ale rano udało się go jako tako odremontować. Jedynie hamulec z tyłu nie do końca działał tak jak należy,ale przedni był całkiem sprawny,więc nie widziałem przeszkód by ruszyć w trasę.

Z drobnym opóźnieniem podjechałem do Łukasza,skąd pojechaliśmy do Strzegocina. Tam miał czekać na nas Adrian,jednak jak się okazało on też się trochę spóźnił. W międzyczasie zaczął padać deszcz,ale jako że jeszcze nie ruszyliśmy, postanowiliśmy przeczekać trochę na przystanku autobusowym. Deszcz przestał padać,a my ruszyliśmy w stronę Nasielska, do którego prowadziły także moje ostatnie wycieczki.

Z Nasielska całkiem przyjemnie mimo,że droga którą jechaliśmy była chętnie uczęszczana przez kierowców. Wiatr w plecy jednak rekompensował wszystko i jechało się na prawdę bardzo dobrze.

Kolejny etap to droga do Pułtuska - 38km na drodze,gdzie był dzisiaj wyjątkowo mały ruch,jednak wiatr nie ułatwiał nam życia. Zdecydowanie najcięższy odcinek.

Z Ciechanowa do Świercz już zupełnie na luzie. Droga dobrze znana i mimo tego,że prowadzi w większości pod górę jechało się nam co najmniej dobrze.Obraliśmy trochę niestandardową drogę - pojechaliśmy z Sońska na Koźniewo, co trochę urozmaiciło nam drogę.

Ogólnie rzecz biorąc wyjazd jak najbardziej na plus - jest to najdłuższa wycieczka w tym sezonie, w dodatku zrobiona z bardzo przyzwoitą średnią jak mój ograniczony czas poświęcany rowerowi. Za tydzień postaram się jeszcze wyśrubować dystans,najlepiej pobijając swoją życiówkę(~125km),tym razem jednak trasa będzie bardziej "krajoznawcza",bo trzeba przyznać,że dzisiaj było to typowe nabijanie kilometrów.

BTW. Ostatnio mój rower dorobił się nowej kasety i łańcucha,a warsztat wzbogacił się o dodatkowe narzędzia:
Bacik IceToolz

Klucz do kasety

Rozkuwacz Topeak Universal Chain Tool

A jeśli chodzi o części to doszła kaseta i łańcuch(nie będzie zdjęcia łańcucha :P):

Śmierć Acery...

Niedziela, 15 sierpnia 2010 · dodano: 15.08.2010 | Komentarze 1

Rozwaliłem przerzutkę... Ostatnio już coś było z nią nie tak,chociażby nie wrzucała 8 biegu i w ogóle płynność jej pracy pozostawiała wiele do życzenia. Dzisiaj miałem wielką chęć ją wyregulować,no ale niestety...Wszystko robiłem tak jak to zawsze robię przy regulowaniu przerzutki.Wsiadłem na rower,szybka zmiana biegów 1-8-1-8-bach! Przerzutka wkręciła mi się w koło;/ Złamany hak i pogięta przerzutka...

Rozwalona Acera © Gordon

Muszę koniecznie zakupić jakąś szybko.Może pomyślę nad czymś lekko używanym,a z wyższej grupy.Nie wiem jeszcze. Co by nie mówić najbliższe kilka dni spędzę bez mojej maszyny...Ehhh...

Pierwsze SPDy i kask

Środa, 26 maja 2010 · dodano: 26.05.2010 | Komentarze 16

Dzisiaj bez kilometrów bo trochę choruję. Ale okazja do dodania wpisu jest,bo pojawił się nowy sprzęt Buty + pedały SPD i kask. Zestaw SPD czekał już od jakiegoś czasu,ale czekałem,żeby pojawił się kask co by sobie krzywdy nie zrobić. Jak siebie znam,to możliwe,że bym się uszkodził.Lada dzień pierwsze testy,niech tylko powrócę do zdrowia.Zobaczymy ile będzie wywrotek podczas pierwszej jazdy w SPD. Póki co fotki moich ostatnich zakupów:

Shimano M086 © Gordon

Shimano PD-M520 © Gordon

Kask Trek Interval - przód © Gordon

Kask Trek Interval - tył © Gordon

WYGRAŁEM ROWER!

Wtorek, 2 marca 2010 · dodano: 07.03.2010 | Komentarze 9

No po prostu szok! Wpadam na stronę targów rowerowych,żeby sprawdzić czy nie dodali nowych zdjęć, patrzę a tu:
"Miło nam poinformować, że zwycięzcą konkursu, w którym nagrodą był rower WHEELER 600 jest pan Dominik Gebert."

Szybkie przypomnienie czy to oby na pewno ja tak się nazywam,ale tak,tak... to ja :D

Jako,że maszyna nie jest lepsza od mojej dotychczasowej,najprędzej zostanie upłynniona($$$), albo sprezentowana komuś z rodziny :D Jeszcze trzeba to przemyśleć :D

Z wizytą na Targach Rowerowych

Sobota, 27 lutego 2010 · dodano: 07.03.2010 | Komentarze 2

W ostatnią sobotę lutego,razem z Tomkiem ruszyliśmy na długo wyczekiwane przez nas targi, gdzie swoje nowe maszyny prezentowały największe firmy z branży.Od samego początku nastawiliśmy się na zbieranie katalogów i ulotek, co zdecydowanie nam się udało,gdyż mój plecak w drodze powrotnej ważył już ładne kilka kilogramów. Ze stoisk,chyba najlepiej przygotowane było stoisko Wheelera- wszystko ładnie,czytelnie w pomarańczowych barwach. Jednak najlepsze maszyny można było zobaczyć u innych producentów,jak chociażby rowerki Cube'a które jak zawsze powalają każdym szczegółem.

Cube AMS 100 © Gordon

Wheeler Eagle © Gordon

Cube Reaction © Gordon

Nie wspominając o modelach Speca czy chociażby Superiora,które samym wyglądem powalały z nóg warto wspomnieć o MBike'u czy Krossie. MBike zaprezentował na swoim stoisku rower który chyba miał najlepszy stosunek jakości do ceny - model EVO.

Mbike Renegade EVO © Gordon

Superior © Gordon

Karbon - Selle Italia © Gordon

Kross z kolei pokazał o ile mi wiadomo pierwszy w swojej historii karbonowy model - Level A+ Team Edition. Na uwagę zasługują też nowe... Hexagony które odziedziczyły ramy po starszych Levelach, co zdecydowanie poprawia ich jakość.
Kross Level A+ Team Edition © Gordon

Magura MD120M © Gordon

Dla mnie osobiście największym rozczarowaniem targów obok braku stoiska Poisona, było zdecydowanie nie przywiezienie przez Meridę swojego najlepszego modelu - Merida NINETY-SIX CARBON. Jedyne co można było zobaczyć to ramę, jednak nie zadowoliło mnie to,jako miłośnika rowerów tej marki.

Merida Scultura © Gordon

Matts HFS XC 1000-D © Gordon

One-Twenty TFS 800-D © Gordon

Ponadto na targach można było zobaczyć popisy rowerzystów uprawiających stunt czy trial,z chyba najbardziej znanym Krystianem Herbą na czele.

[blogmedia]
Po obejściu wszystkich stanowisk(niektórych po kilka razy) postanowiłem spróbować sił na bardzo zaawansowanym trenażerze który stał na stoisku Poland Bike Maratonu bodajże. Rower podczepiony pod trenażer magnetyczny miał przed sobą monitor z trasą po której ' jedziemy' i ustawiał obciążenie w zależności od stopnia nachylenia trasy. Wsiadłem,swoją drogą pierwszy raz w życiu na rower szosowy rozpędziłem go do ponad 55km/h i... zaczął się podjazd. Po ok. 300 metrach miałem taką zadyszkę,że szok. Fakt przesadziłem z tym tempem,ale nie zmienia to faktu,że nad kondycją trzeba jeszcze sporo popracować.

Hmm... a gdzie ŁAŃCUCH?!? © Gordon

Scott Plasma 20 © Gordon

Ogólnie targi oceniam na plus i zapewne w przyszłym roku także na nie zawitam.

Mondraker © Gordon

Manitou od środka © Gordon

KtraK © Gordon

• Sprzęt Merida Matts SUB 20-v

Nowa kierownica i mostek;Wieczorne kręcenie

Wtorek, 8 grudnia 2009 · dodano: 08.12.2009 | Komentarze 6

Po tygodniu oczekiwania na przesyłkę,dotarła do mnie nowa kierownica i mostek Truvativ XR. Na mojej dotychczasowej kierownicy lekko ucierpiał lakier(wytarł się i w tym miejscu zaczął pojawiać się,póki co lekki,pomarańczowy nalot),a że już dawno wymyśliłem sobie prostą kierownicę,więc gdy nadarzyła się okazja nie zastanawiałem się długo. Mój nowy nabytek pochodzi z demontażu roweru,który ponoć leżał od dawien dawna i kisił się gdzieś w garażu. Kierownica wygląda, nie licząc jednej,małej,ledwo widocznej ryski,zupełnie jak nowa.To samo jeśli chodzi o mostek. Zupełnie gratis dostałem chwyty których pewnie i tak nie wykorzystam,bo mam pewien zamysł jak ma wyglądać 'kokpit' mojej maszyny i pewnie tego będę się trzymał. Ale o tym na bieżąco będę pisał. W tej chwili nie wiem jeszcze jakie rogi założyć,także jeśli macie coś do zaproponowania... :)

Kiera i mostek © Gordon

Truvativ XR © Gordon

XR © Gordon

Wieczorem jeszcze udało mi się wsiąść na rower i popedałować po Świerczach i Prusinowicach. Trzeba się wziąć do roboty,bo fajnie by było przebić chociaż te 3000km w tym roku :)

Z Karoliną + nowa,tania sakwa

Sobota, 1 sierpnia 2009 · dodano: 01.08.2009 | Komentarze 0

No to bardzo powoli zaczynamy miesiąc sierpień od wycieczki z sąsiadką Karoliną :) Tempo jak to zwykle bywa niezbyt powalające :)

W każdym razie już we wtorek ruszamy w trasę Gdynia-Kołobrzeg :D Z tej okazji została zakupiona sakwa. Koszt takiej sakwy to 45zł + przesyłka,także no taniej chyba nie znajdzie :D Pozostaje mieć nadzieję,że niska cena nie idzie w parze z niską jakością.

Sakwy takie można kupić na allegro o u tego sprzedawcy:

A sama sakwa prezentuje się tak:

Nowa Sakwa © dominikgordon

Kategoria 0km-20km, Sprzęcior

Po okolicy i nowa koszulka za 32zł :D

Czwartek, 30 lipca 2009 · dodano: 31.07.2009 | Komentarze 2

Z Krzakiem na trasie: Świercze-Klukowo-Świercze-Kowalewice-Strzegocin-świercze-Klukowo-Bylice-Świercze

Na trasie pierwsze testy nowej koszulki. Co ciekawe kupiłem ją za 32zł :D Pewna pani ma jeszcze sporo takich po okazyjnych cenach także jakby ktoś chciał to mogę podać namiary :)A oto i ona:

Nowa koszulka © dominikgordon

Obecnie czekamy jeszcze na parę rzeczy i prawdopodobnie we wtorek z rowerem nad morze :D

• Sprzęt Merida Matts SUB 20-v

Nowa koszulka i pierwsza w niej jazda :)

Wtorek, 28 kwietnia 2009 · dodano: 28.04.2009 | Komentarze 2

Po pewnym okresie w końcu znalazłem czas, by chociaż na chwilę dosiąść mojego zielonego jednoślada. Prawdopodobnie nie wyszedłbym pojeździć,gdyby nie to,że dzisiaj listonosz przyniósł paczkę z moją długo wyczekiwaną,pierwszą koszulką rowerową, więc nie było co się zastanawiać tylko wsiadać na rower i testować.
Faktycznie specjalne rowerowe koszulki,są znacznie lepsze a rower od zwykłych koszulek bawełnianych. Szczerze polecam zakupienie sobie jakiejś,jeśli ktoś nie ma do tej pory. A o to moja koszulka:

Pierwsza koszulka © dominikgordon

Dzisiaj niewiele ponad 20km zrobiłem w niej,ale już dało się odczuć różnicę. Teraz pozostało tylko dokupić spodenki i ruszać w jakąś dłuższą trasę.